Registratură
Compartimentul Registratura

Persoane Referent: Miron Eva
Date de contact Telefon: 0266-330325; int.: 212


Atributiile compartimentului
  • intrare-iesire, solutionarea actelor intrate;
  • periodic actualizeaza nomenclatorul dosarelor;
  • se îngrijeste de pastrarea documentelor consiliului local si ale Primariei, executa lucrarile arhivistice prevazute de lege în acest domeniu;
  • întocmeste procesele � verbale din sedintele Consiliului Local Balan;
  • întocmeste procesele � verbale din sedintele de lucru ale aparatului propriu al Primariei;
  • redacteaza toate actele primite din partea primarului, viceprimarului respectiv secretarului;
  • consiliere în probleme sociale;
  • elibereaza adeverinte, comunica date la solicitarea diferitelor institutii.
  • dactilografierea actelor administratiei publice locale
  • gestionarea timbrelor postale;
  • sprijina activitatea de secretariat;
  • sprijina activitatea de stare civila;
  • întocmirea extraselor de hotarâri pt.apart.cump.din fd.locativ de stat.
  • informarea si îndrumarea publicului la compartimente.
  • realizarea de traduceri din limba maghiara în limba româna si invers, în functie de necesitati a documentelor trimise sau primite în aceasta limba, precum si în cazul diverselor audiuente ale primarului, secretarului sau a unor functionari publici în cazul în care persoane solicitante erau de etnie maghiara si nu cunosteau limba româna.
|
|
|
|
|
|